Interaktywna bramka z piłką nożną
Indeks: 0058
- Napisz recenzję
Interaktywna bramka dla najmłodszych wraz z pluszową piłką. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci, które lubią spędzać aktywnie czas. Posiada 3 tryby gry: rzuty karne, dogrywka i atak, w które można grać samemu bądź z przyjaciółmi.
-
Jesteśmy rodzinną firmą - nasza przyszłość zależy od Twojego zadowolenia
-
Towar wysyłamy od 2 do 5 dni od momentu złożenia zamówienia
-
W przypadku problemów napisz do nas na sklep@pelnykoszyk.pl , lub zwróć towar, a my zwrócimy pieniądze
Bramka posiada kolorowy panel na którym znajdują się między innymi gwiazdki, dzięki którym są odliczane gole. Gwiazdki po każdym strzelonym golu zaświecają się po kolei, a po uzyskaniu 5 zapalonych gwiazdek dziecko słyszy owacje, wiwaty.
Przeźroczysta piłka na bramce także jest interaktywna - każde jej dotknięcie powoduje uruchomienie wesołych dźwięków oraz migających światełek. Kolorowe koraliki umieszczone na bramce pozwolą także odliczać strzelone gole przez dziecko. Piłka dołączona do bramki, wykonana jest z miękkiego materiału, aby łatwo i bezpiecznie można było nią grać.
Tryb gry - rzuty karne:
- zadaniem dziecka jest strzelić 5 goli - wtedy zabawka odtwarza efekty dźwiękowe oraz zaświecą się kolorowe światełka
- słychać dźwięk gwizdka i zgasną gwiazdki liczące punkty, gra ponownie uruchomi się
- jeśli dziecko nie gra przez 30 sekund, bramka uruchomi efekt dźwiękowy i świetlny zachęcający do zabawy
- jeśli dziecko nadal nie gra, zabawka przechodzi w tryb czuwania
Tryb gry - dogrywka:
- dziecko ma 5 poziomów odliczania czasu na zdobycie gola, sygnał gwizdka oznacza rozpoczęcie gry, gwiazdki odliczają czas po kolei wyłączając się wraz z sygnałem dźwiękowym:
1 poziom : czas 25 sekund , co 5 sekund gaśnie jedna gwiazdka
2 poziom : czas 20 sekund , co 4 sekundy gaśnie jedna gwiazdka
3 poziom : czas 15 sekund , co 3 sekundy gaśnie jedna gwiazdka
4 poziom : czas 10 sekund , co 2 sekundy gaśnie jedna gwiazdka
5 poziom : czas 5 sekund , co 1 sekundę gaśnie jedna gwiazdka
- bramka po ukończeniu poziomu sama przechodzi do następnego
- jeśli dziecko nie zdąży strzelić gola, pozostaje na tym samym poziomie i zaczyna od nowa
Tryb gry - atak:
- w tym trybie można grać z rówieśnikiem - każdy strzelony gol aktywuje sygnał dźwiękowy i efekty świetlne
- dzieci mogą przesuwać kolorowe koraliki aby liczyć punkty
Opis
- Wysokość (cm)
- 48
- Szerokość (cm)
- 62
- Głębokość (cm)
- 30
- Waga (kg)
- 1.6
- Materiał
- Plastik
Napisz swoją opinię
* Pola wymagane
lub